بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

متد آموزشی خانه زبان

خانه‌ی زبان مفتخر است که با به روزترین شیوه‌های تدریس و با برگزاری مداوم کارگاه‌ها و وبینارهای آموزشی توسط تیم آموزشی مجرب و حرفه‌ای خود همواره اساتید خود را به‌روز نگه می‌دارد. متد آموزشی خانه زبان مبتنی بر مطالبی است که در دوره‌های بین‌المللی تدریس زبان انگلیسی از جمله CELTA، DELTA و TESOL آموزش داده می‌شود. کارگاه‌ها و وبینارهای مزبور نیز بر همین مبنا برگزار می‌شوند.

در کلاس‌های خانه زبان بیشتر حجم کاری زبان آموزان در کلاس است. به خصوص در کلاس‌های بزرگسالان با توجه به حجم بالای مشغله‌های کاری این عزیزان؛ البته که این موضوع در نفی اهمیت تمرین نیست. بلکه صرفاً جهت سهولت استفاده از کلاس برای زبان آموزان می‌باشد. به عبارت دیگر، تدریس در کلاس به نحوی صورت می‌پذیرد که همه بیشترین استفاده را از کلاس ببرند. چه آنها که فرصت کمی برای تمرین بیرون از کلاس دارند و چه کسانی که می‌توانند وقت بیشتری صرف تمرین کنند.

متد آموزشی خانه زبان بجنورد

در متد آموزشی خانه زبان، زبان‌آموزان در طول کلاس با فضاسازی مناسب مطالب درسی را در موقعیت‌های شبیه‌سازی‌شده استفاده می‌کنند. همچنین از همان سطح اول در حد توان خود به انگلیسی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. در پایان هر جلسه از کلاس زبان آموزان به استفاده از مطالب تدریس شده می‌پردازند. این مسئله در موقعیت‌های طراحی‌شده توسط استاد کلاس به شکل کارهای گروهی اتفاق می‌افتد. بدین ترتیب زبان‌آموزان می‌توانند به شکلی کاربردی از آموخته‌های خود بهره ببرند. در طول زمان کلاس تلاش بر این است که فضا مفرح و دوستانه باشد. با استفاده از تکنولوژی صوتی و تصویری نیز یادگیری برای زبان آموزان تسهیل می‌شود.

پست های مرتبط

دیدگاهی بنویسید