بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

آزمون تعیین سطح آنلاین خانه زبان

آزمون تعیین سطح آنلاین خانه زبان، سطح زبانی شما را مشخص می‌کند. این آزمون شامل یک بخش کتبی و یک بخش شفاهیست. بخش کتبی از لینک‌های زیر قابل دسترسی است. پس از انجام بخش کتبی آزمون تعیین سطح آنلاین خانه زبان، کارشناسان ما نتیجه را بررسی کرده و با شما تماس می‌گیرند. بخش شفاهی آزمون پس از هماهنگی کارشناسان ما با شما انجام می‌شود تا سطح شما با دقت بیشتری تعیین شود. پس از انجام تعیین سطح می‌توانید برای ثبت نام در کلاس‌های آنلاین خانه زبان اقدام کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی کلاس‌های آنلاین با شماره 91011254-021 تماس بگیرید. جهت انجام تعیین سطح حضوری می‌توانید به شعب موسسه مراجعه کنید.

تعیین سطح آیلتس: برای شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس این گزینه را انتخاب کنید.
تعیین سطح بزرگسالان: برای شرکت در دوره‌های مکالمه‌ی بزرگسالان (16 سال به بالا) این گزینه را انتخاب کنید.
تعیین سطح نوجوانان: برای شرکت در دوره‌های نوجوانان (12 تا 15 سال) این گزینه را انتخاب کنید.
تعیین سطح آنلاین

تعیین سطح بر چه اساسی انجام می‌شود؟

تعیین سطح بر اساس چارچوب مرجع مشترک اروپایی (CEFR) انجام می‌شود. طبق این چارچوب زبان آموزان به شش سطح کلی که نشان دهنده‌ی مهارت آنها در استفاده از زبان انگلیسی است تقسیم می‌شوند. این شش سطح عبارتند از:

A1: Elementary

A2: Pre-intermediate

B1: Intermediate

B2: Upper-intermediate

C1: Advanced

C2: Proficient.

اگر به پشت جلد کتاب‌های زبان خود نگاه کنید احتمالا این حروف و اعداد را می‌بینید که نشان‌دهنده‌ی سظح کتاب است. به عنوان مثال کتاب American File Starter سطح A1 را پوشش می‌دهد و کتاب American File 1 بخشی از A1 و تمام A2 را. این سطوح، سطوح بین‌المللی هستند و بر اساس سیستم آموزشی موسسات به سطح‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند. در آزمون تعیین سطح آنلاین خانه زبان ابتدا سطح کلی شما (مبتدی، میانی یا پیشرفته) مشخص شده و سپس مطابق مطالب درس‌های کتاب، سطح شما در سیستم موسسه تعیین می‌شود.