بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

دوره‌ی تربیت مدرس (TTC)

معرفی دوره

دوره‌ی تربیت مدرس (TTC) خانه زبان به دو صورت حضوری و آنلاین هستند. این دوره‌ها هم به منظور جذب نیرو و هم به درخواست موسسات برگزار می‌شوند. دوره‌های TTC خانه زبان، برگرفته از به روزترین شیوه‌های تدریس زبان انگلیسی‌است. جهت شرکت در دوره‌ها پس تکمیل فرم، شرکت کنندگان باید در آزمون کتبی و شفاهی نمره کافی را کسب کنند. در صورت قبولی در آزمونهای ورودی، متقاضیان وارد دوره شده و جلسات آموزشی تئوری و عملی را پشت سر می‌گذارند. پس از اتمام آموزش، شرکت‌کنندگان به تمرین عملی آموخته‌ها می‌پردازند و بازخورد دریافت می‌کنند. در روز پایانی آزمون نهایی عملی (demo) برگزار می‌شود و نتایج مشخص خواهد شد. به افرادی که با موفقیت دوره‌ را به پایان برسانند مدرک قبولی اعطا می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌ی تربیت مدرس (TTC)، می‌توانند از قسمت همکاری با ما، فرم مدرس را پر کنند.

آموزشگاه‌های زبان نیز در صورت تمایل می‌توانند درخواست خود را جهت برگزاری این دوره‌ها ارائه کنند. امکان برگزاری به صورت آنلاین، حضوری در محل آموزشگاه خودشان، و یا ترکیبی (آنلاین و حضوری) فراهم است. در صورت تمایل با شماره 91011254-021 تماس بگیرید.

دوره تربیت مدرس
دوره تربیت مدرس

چرا TTC خانه زبان؟

سابقه و آوازه‌ی خانه زبان در فعالیت‌های آموزشی و ارتقای کیفی بر کسی پوشیده نیست. ما به عنوان سازمانی یاد گیرنده، همواره تلاش کرده‌ایم بهترین کیفیت را در آموزش چه برای زبان‌آموزان و چه برای اساتید ارائه کنیم. دوره‌ی تربیت مدرس خانه زبان بر اساس مدرن‌ترین روش‌های تدریس است. مطالب این دوره برگرفته از دوره‌های بین‌المللی تدریس نظیر CELTAست. با توجه به عدم برگزاری این دوره‌ها در کشورمان و همچنین هزینه‌ی سنگین ثبت نام آنها، TTC خانه زبان نزدیکترین بجربه به آنهاست.

به علاوه در دوره‌ی تربیت مدرس خانه زبان تدریس را به صورت عملی می‌آموزید و تنها درگیر نظریات و تئوری نخواهید بود. در طول دوره بازخورد مداوم دریافت می‌کنید که به رشد حرفه‌ای شما کمک می‌کند. در صورتی که به عنوان مدرس خانه‌ زبان پذیرفته شوید، این بازخوردها و آموزش‌ها ادامه‌دار خواهد بود و از شما یک معلم حرفه‌ای خواهد ساخت. بی‌شک این‌ها دلایل لازم و کافی برای انتخاب این دوره است اما اگر مدرک برایتان مهم است، بله در پایان دوره مدرک نیز دریافت خواهید کرد.