بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

وبینارهای تربیت مدرس

خانه زبان وبینارهای تربیت مدرس بسیاری برای اساتید زبان انگلیسی و علاقه‌مندان به تدریس زبان انگلیسی برگزار کرده و می‌کند. با شرکت در وبینارهای خانه زبان، علاوه بر آشنایی با به‌روزترین شیوه‌های تدریس، مدرک شرکت در دوره را نیز دریافت خواهید کرد. در ادامه نمونه‌ای از وبینارهای برگزار شده را مشاهده می‌کنید. شما همچنین می تواند با دنبال کردن وبسایت و صفحات خانه زبان در اینستاگرام و تلگرام از برگزاری وبینارهای پیش رو مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 91011254-021 تماس بگیرید.

وبینارهای پیش رو

جهت ثبت نام، روی وبینار مورد نظر کلیک کنید.
وبینار تدریس

وبینار تربیت مدرس با موضوع Needs Analysis

مناسب برای اساتید زبان انگلیسی و علاقه‌مندان به تدریس
شنبه 1401/12/13 ساعت 11:00 الی 12:30
هزینه ثبت نام: 50.000 تومان

چرا وبینار؟

فایده‌ی شرکت در وبینارهای تربیت مدرس خانه زبان چیست؟ اولین و شاید مهمترین فایده‌ی شرکت در وبینارهای خانه‌ی زبان به روز شدن اطلاعات شما به عنوان استاد زبان است. در حرفه‌ای‌گری مبحثی هست با عنوان «دانش حرفه‌ای» که این دانش از مطالعه، پژوهش و شرکت در دوره‌های آموزشی به دست می‌آید. به عنوان یک مدرس حتما دوره‌های TTC را گذرانده‌اید و تمایل و نیاز دوباره به شرکت در آنها ندارید. به علاوه دوره‌های TTC به طبع از مباحث پایه‌ای تدریس شروع می‌شوند و طبیعتا فرصتی برای دقیق شدن بر جزییات مطالب نیست. در وبینارها اما این فرثت فراهم است تا ب ه عمق مباحث پیشرفته‌تر در آموزش پرداخت.

اگر سابقه‌ای در تدریس ندارید و در پی نقطه‌ای برای شروع هستید نیز وبینارها می‌توانند سودمند باشند. البته در این مورد بهتر است سراغ وبینارهایی با موضوعات کلی‌تر و پایه‌ای‌تر بروید. به ‌هرحال استفاده از وبینارها می‌تواند دید بهتری از آنچه در تدریس زبان در انتظارتان است به شما بدهد. علاوه بر این‌ها، با حضور در این جلسات و دریافت مدرک شزکت در وبینار، رزومه‌ی کاری خود را پربارتر می‌کنید. 

وبینارهای برگزار شده