بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی
فرصت شغلی در خانه زبان بجنورد

همکاری با ما

خانه زبان > درباره ما > همکاری با ما

hire

خانه زبان جهت تکمیل کادر اداری، از افراد توانمند دعوت به همکاری می‌کند. اگر فکر می‌کنید که واجد شرایط هستید، باعث افتخار است که شما را در تیم خود داشته باشیم. جهت همکاری به عنوان مدرس، ابتدا فرم مربوط به مدرس را تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم منتظر تماس ما باشید.

در ابتدا زمان مصاحبه با شما هماهنگ خواهد شد. در صورت نیاز در ادامه باید در آزمون‌های ورودی کتبی و شفاهی شرکت کنید که زمان آن نیز متعاقبا هماهنگ خواهد شد. در صورت موفقیت در آزمون‌های ورودی مجوز حضور در دوره‌ی TTC را کسب خواهید کرد. در طی دوره آموزش‌های لازم تئوری و عملی را برای تدریس در خانه زبان کسب می‌کنید. در پایان دوره آنچه آموختید را به کار خواهید بست و در قالب Demo ارائه خواهید کرد. در کنار دمو در طول دوره نیر عملکرد شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورت کسب نمره‌ی لازم در تمامی این مراحل می‌توانید همکاری با خانه زبان را آغاز کنید.

شرایط Express Entry نیز برای کسانی که تجربه‌ی بالا در تدریس دارند وجود دارد. طی این نوع همکاری نیازی به گذراندن دوره‌ی TTC نخواهید داشت اما باید شرایط لازم را داشته باشید. این شرایط طی مصاحبه و Demo توسط مدیران ما سنجیده خواهد شد. در صورتی که اطمینان حاصل کنیم کار شما از نظر سابقه و نحوه تدریس همخوانی لازم با شرایط ما را دارید می‌توانید همکاری با خانه زبان را آغاز کنید.

 
مدرس
کادر اداری

جهت تکمیل فرم متقاضی تدریس اینجا کلیک کنید.

جهت تکمیل فرم تقاضای همکاری در بخش اداری اینجا کلیک کنید.

خانه زبان

حضوری 32231193-058
آنلاین  91011254-021


elsonline.ac@gmail.com

@khanezaban.els

Social Info

Student Resources

Video Presentation