بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

مجهزترین آکادمی زبان

فضای آموزشی

خانه زبان مجهزترین آکادمی زبان در شمال شرق کشور است. سه شعبه حضوری دختران، پسران و بزرگسالان و شعبه آنلاین که همه در دسترس است، شعب خانه زبان هستند. فضای آموزشی بزرگ و مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری محیط مناسب یادگیری زبان را در این آکادمی فراهم می‌کند. به جز کلاس‌ها سالن موسسه مجهز به ویدئوپروژکتور و تخته‌ی هوشمند است که برای کارگاه‌های آموزشی پرجمعیت استفاده می‌شود. کارگاه‌های آموزشی متعدد برای زبان‌آموزان و اساتید در این فضا برگزار می‌شوند.

فضای آموزشی
کارگاه آموزشی برای اساتید، تابستان 1398

نیروی انسانی

مجهز بودن یک آکادمی زبان خوب، تنها محدود به وسایل و فضای فیزیکی نیست. خانه زبان تیمی بزرگ از بهترین اساتید را گرد هم آورده که بی‌شگ با ارزش‌ترین دارایی این آکادمی هستند. بیش از 70 استاد برجسته در این مرکز به تدریس زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی مشغولند. در بخش آنلاین اساتید برجسته زبان از سراسر کشور با خانه زبان همکاری دارند. علاوه بر این، تیم آموزشی خانه زبان همواره در یادگیری و به روزرسانی دانش خود می‌کوشد. دوره‌های تربیت مدرس، کارگاه‌های آموزشی و وبینارهای تریبت مدرس متعددی در طول سال برای آموزش و جذب اساتید برگزار می‌شوند.

آموزش حضوری و آنلاین

علاوه بر آموزش حضوری، خانه زبان مجهز به سیستم آموزش آنلاین نیز هست. آموزش آنلاین خانه زبان در بسترهای پرطرفدار Adobe Connect و BigBlueButton به صورت دوره‌های ترمیک برگزار می‌شوند. علاوه بر این، برای برگزاری دوره‌های تربیت مدرس و دوره‌های آموزشی خاص امکان برگزاری کلاس به صورت ویدئوکنفرانس نیز هست. همواره بخشی از دوره‌های تریبت مدرس خانه زبان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شوند.

آموزش آنلاین
دوره تربیت مدرس آنلاین، تابستان 1401

برنامه‌ریزی ویژه متناسب با نیاز شما

شاید کلاس‌ها و موسسات مختلفی را تجربه کرده‌اید و به نتبجه دلخواه خود نرسیده‌اید. یا برای کسب و کار خود دنبال دوره‌ی مخصوصی بودید که پیدا نکرده‌اید. شاید ساعت و شیفت کاریتان هرگز با برنامه‌های کلاس‌ها جور نشده‌است. در خانه زبان اما دوره‌ها و کلاس‌ها محدود به موارد از پیش تعیین و برنامه ریزی شده نیستند. کارشناسان ما طبق درخواست و نیاز شما برایتان برنامه‌ریزی می‌کنند. به این ترتیب که نیاز و هدف خود را شرح می‌دهید و پس از بررسی لازم طبق نظرات شما محتوای دوره مشخص خواهد شد. شرکت‌ها و موسساتی که نیاز به دوره‌ی خاص دارند می‌‌توانند از طریق این لینک درخواست خود را ثبت کنند. افراد نیز در صورت نیاز بخصوص می‌توانند از کلاس‌های خصوصی خانه زبان بهره ببرند.