بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

دوره‌ی آنلاین نوجوانان

کلاس‌های آنلاین نوجوانان خانه زبان

کلاس‌های آنلاین نوجوانان خانه زبان به گونه‌ای طراحی شده تا مطابق نیاز و نوع یادگیری این رده سنی باشند. این کلاس‌ها مخصوص نوجوانان 12 تا 16 سال، با موضوعاتی مناسب این رده‌ی سنی است. کتاب‌های Got it که در این دوره‌ها استفاده می‌شوند از به روزترین منابع برای تدریس نوجوانان هستند. تفاوت اصلی کلاس‌های نوجوانان و بزرگسالان در همین موضوع است. در واقع نوجوانان در کلاس‌های آنلاین نوجوانان خانه زبان، همان مطالب کلاس‌های بزرگسالان را می‌آموزند. با این تفاوت که در کلاس‌های نوجوان موضوعات مناسب این رده‌ی سنی است و جذابیت بیشتری برای نوجوانان دارد.

در پایان دوره‌ی نوجوانان، زبان آموزان برای ادامه‌ی آموزش زبان خود در سطوح بزرگسال تعیین سطح می‌شوند. به عبارت دیگر پایان سطوح نوجوان، به معنی آغاز سطوح بزرگسال از پایه نیست. یعنی زبان آموزان از سطوح بالاتری در رده سنی بزرگسال قرار می‌گیرند. کتاب‌های Got it، محصول انتشارات Oxford و مختص نوجوانان است. این کتاب‌ها در 4 سطح از مبتدی تا میانی طراحی شده‌اند. هر کتاب ‌Got it در چهار ترم 16 جلسه تدریس می‌شود. 

منابع آموزشی: Got it

مدت زمان هر ترم: 16 جلسه 90 دقیقه‌ای

طول دوره: 16 ترم

teens کلاس‌های آنلاین نوجوانان خانه زبان

 

 

 

got it کلاس‌های آنلاین نوجوانان خانه زبان

ویژگی‌های کتاب‌های Got it

در یادگیری زبان مهمترین مسئله یادگیری در موقعیت‌های واقعیست. کتاب‌های Got it زبان را در موقعیت‌های واقعی روزمره و مناسب با دغدغه‌ها و زندگی نوجوانان ارائه می‌کنند. به علاوه آموزش در این کتاب‌ها به شیوه‌ی Guided discovery اتفاق می‌افتد که باعث پررنگ‌تر شدن نقش زبان‌آموز می‌شود. در این شیوه زبان‌آموز در کلاس فعال است و نه تنها حوصله‌اش سر نمی‌رود که از آموزش لذت می‌برد. در کنار این کتاب، ویدئوهایی نیز ارائه شده که برای علاقمندان به یادگیری از طریق فیلم مناسب است. از دیگر ویژگی‌های کتاب تمرین‌های جذاب، بازی و مطالب جدید و به‌روز است. در هر درس قسمتی از داستان سریالی نوجوانانی را دنبال می‌کنیم و در این قالب زبان آموزش داده می‌شود.