بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

آموزش زبان با کتاب‌های روز

خانه زبان > مجله آموزشی خانه زبان > مقالات > آموزش زبان با کتاب‌های روز

در خانه زبان آموزش زبان با کتاب‌های روز است. کتاب‌های آموزشی خانه زبان با تحقیق و مطالعه فراوان و توسط تیم آموزشی این موسسه انتخاب‌شده‌اند. کتاب‌هایی نام‌آشنا از برترین انتشارات دانشگاهی جهان از جمله آکسفورد و کمبریج، که نیازهای زبان آموزان ایرانی را به خوبی رفع می‌کند. در حال حاضر کتاب‌های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان موسسه از محصولات انتشارات آکسفورد می‌باشند که در  رده‌ی سنی کودکان English Time، در رده‌ی سنی نوجوانان Got it! (ویرایش دوم، 2020) و در رده‌ی سنی بزرگسالان American English File (ویرایش سوم، 2020) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خانه زبان بجنورد همگام با کتاب های روز

در بخش کلاس‌های آیلتس نیز آموزش زبان با کتاب‌های روز برایمان مهم است. در این بخش از کتاب‌های Mindset for IELTS که جدیدترین محصول انتشارت کمبریج هستند استفاده می‌شود. این کتاب‌ها شامل تمریناتی برای چهار مهارت اصلی به‌علاوه گرامر، تلفظ و واژگان، منطبق بر آزمون آیلتس هستند. همچنین از سری کتاب‌های Collins (ویرایش جدید) برای کلاس‌های تک‌مهارتی استفاده می‌شود.

چرا کتاب در یادگیری مهم است؟

کتاب خوب از واجبات بادگیری موثر است. اگر مطالب کتاب به روز نباشند، این موضوع از جذابیت کلاس و یادگیری می‌کاهد. به علاوه زبان مقوله‌ای پویاست که مدام در حال تغییر است. کلمات و اصطلاحات جدید روز به روز به فرهنگ لغات زبان‌ها اضافه می‌شوند. در مورد زبان انگلیسی حتی گرامر نیز پویایی بالایی دارد. برای نمونه کتاب‌های قدیمی‌تر (چاپ پیش از 2010) نگاهی رسمی‌تر به دستور زبان داشتند. اما کتاب‌های جدیدتر بیشتر بر مکالمه و زبان محاوره متمرکزند. به این صورت که در کنار اشاره به شکل سنتی‌تر و رسمی‌تر تاکید بیشتر را بر دستور زبان مورد استفاده در محاوره می‌گذارند. از  طرف دیگر در مورد کتاب‌های آمادگی آزمون، از جمله آیلتس، تغییرات فرمت آزمون‌ها نیز در کتاب‌های قدیمی‌تر طبیعتا لحاظ نشده‌اند. بدین ترتیب آموزش زبان با کتاب‌های روز از جهت صحت و دقت اطلاعات نیز مهم است.

پست های مرتبط

دیدگاهی بنویسید

خانه زبان

حضوری 32231193-058
آنلاین  91011254-021


elsonline.ac@gmail.com

@khanezaban.els

Social Info

Student Resources

Video Presentation