بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

دوره‌های زبان انگلیسی ویژه کسب و تجارت

خانه زبان > مجله آموزشی خانه زبان > اخبار > دوره‌های زبان انگلیسی ویژه کسب و تجارت
Business English

نیاز به زبان انگلیسی در تجارت غیرقابل انکار است. خانه زبان بر اساس این نیازها، دوره‌های زبان انگلیسی ویژه کسب و تجارت ارائه می‌کند. اما در صورتی که این دوره‌ها مد نظر شما نباشند، جای نگرانی نیست. کارشناسان مجرب خانه زبان طبق نیاز و اهداف کار و تجارت شما، دوره‌های مخصوص به خودتان را طراحی و اجرا می‌کنند. در صورت تمایل به درخواست دوره مخصوص می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. جهت تکمیل فرم درخواست دوه‌ی مخصوص اینجا کلیک کنید.

دوره‌ی Business Correspondence

برای تجارت موفق مهارت مکاتبه امری ضروریست. تقریبا در هرنوع تجارتی نیاز به ارتباط از طریق ایمیل حس می‌شود. برای استعلام قیمت محصول مورد نظرتان ایمیل روشی رسمی و موثر است. همچنین برای درخواست‌ها، اعتراض‌ها، دعوت به همکاری و… . یکی از دوره‌های زبان انگلیسی ویژه کسب و تجارت دوره‌ی Business Correspondence یا مکاتبات تجاری است. در این دوره نحوه نگارش انواع مهم ایمیل‌ها و نامه‌های تجاری و اداری آموزش داده می‌شوند. جهت شرکت در این دوره‌ها آشنایی با زبان انگلیسی در سطح میانی مورد نیاز است.

دوره‌ی Business Negotiations

از نیازهای همیشگی کسب و کارها نیاز به مذاکره با افراد حقیقی و حقوقی است. در دوره‌ی مذاکرات تجاری نیاز شما به زبان انگلیسی برای این هدف رفع می‌شود. محوریت این دوره بر مهارت Speaking است و اصطلاحات و گرامر مورد نیاز در مذاکرات تجاری مد نظر قرار دارد. در این دوره زبان آموزان در موقعیت‌های شبیه‌سازی‌شده مذاکرات تجاری قرار گرفته تا مهارت مکالمه و مذاکره‌ی خود را تقویت کنند. در این کلاسها تمرکز تنها بر اهداف کاری شماست. در نتیجه اگر دنبال کلاسی هستید که صرفا نیاز کاری شما را برطرف کند، این بهترین گزینه برای شماست. شرکت در این دوره نیازمند آشنایی با زبان انگلیسی در سطح میانی است.

دوره‌های زبان انگلیسی ویژه کسب و تجارت

دیدگاهی بنویسید