بزرگترین و مجهزترین آکادمی زبان‌های خارجی در خراسان شمالی

مذاکرات تجاری

business English

هرآنچه نیاز دارید

خانه زبان دوره‌های مخصوص و مطابق یا نیاز تجارت و کسب و کار شما ارائه می‌کند. این دوره‌ها متمرکز بر نیازهای مختلف کسب و کارها از جمله، مکاتبات و مذاکرات تجاری طراحی شده‌اند. در این دوره‌ها سعی شده به شکلی موجز به مهارتهای مورد نیاز افراد در صحبت کردن یا نوشتن بر اساس موضوعاتی که در کسب و کارشان نیاز دارند پرداخته شود. در کنار این دوره‌ها، تیم مجرب خانه زبان آمادگی دارد تا در صورت نیاز شرکت‌ها و موسسات، دوره‌ی مد نظر آنها را با توجه به اهداف و نیازهای آنها طراحی کند. در صورت تمایل به درخواست طراحی دوره‌ی مخصوص اینجا کلیک کنید. یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91011254-021 تماس بگیرید.

مذاکرات تجاری

از نیازهای همیشگی کسب و کارها نیاز به مذاکره با افراد حقیقی و حقوقی است. توانایی مذاکره موثر به زبان انگلیسی می‌تواند ضامن رشد و گسترش کسب و کار شما باشد. با استفاده از دوره‌های مذاکرات تجاری خانه زبان، می‌توانید کارکنان خود را آموزش دهید تا با تسلط بیشتر در مذاکره با شرکتهای خارجی توفیق یابند. در این دوره‌ها که محوریتشان مهارت Speaking است زبان آموزان بر اساس موضوعات مختلف مورد نیاز در تجارت واژگان، اصلاحات و گرامر مورد نیاز را فرا می‌گیرند و در موقعیت‌های شبیه‌سازی شده مذاکره و مکالمه را تمرین می‌کنند.

مزایای دوره

از مزایای این دوره متمرکز بودن آن است. یعنی تنها بر نیاز و هدف شما تمرکز می‌کند. بسیاری از زبان‌آموزان، بخصوص مدیران و کارشناسان شرکت‌های تجاری، فرصت یادگیری کامل زبان را ندارند. دوره‌های مکالمه‌ی عمومی معمولا برای این دسته بسیار طولانی دیربازده است. از این رو خانه زبان با تعریف دوره‌هایی مطابق با نیاز این عزیزان سعی در تسهیل آموزش زبان برایشان داشته‌است. کافسیت آشنایی در سطح مقدماتی یا میانی با زبان داشته باشید تا در این کلاس‌ها تنها اصطلاحات و گرامرهای مورد نیاز موقعیت کاری خود را بیاموزید. طبیعتا این دوره‌ها برای کسانی که هیچ آشنایی با زبان انگلیسی نداشته باشند می‌تواند دشوار باشد. اما در این صورت هم کارشناسان ما با ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان بهترین مسیر یادگیری را به شما پیشنهاد خواهند داد.

دوره های انگلیسی تجاری

پست های مرتبط

دیدگاهی بنویسید